| Enjoi-sham-encha/resto [Přijat] | |
|
+5Alectran. Arnak ahamanikk Yatem Enjoi 9 posters |
Autor | Zpráva |
---|
Enjoi
Poèet pøíspìvkù : 2 Join date : 18. 02. 10
| Předmět: Enjoi-sham-encha/resto [Přijat] Thu Feb 18, 2010 6:28 pm | |
| Enjoi
Shaman,Enhancement,80lvl,offspec chci do resta
Enchanting 282- učenliví,znalosti s naxx a all HC -bývalí člen guild WiC
link: http://www.wowarmory.sk/player-status.fcgi?id=1034688&page=char&s=18
věk-16 icq-444643575 zájmy-Basketball,Aggressivei in-line,ženy,prudit Havrdu,kreslení tužkou wow hraju od doby co to začlo být IN..tuším pár let to je (funka,twinstar,sargeras,dál si už nepamatuju) Spíše volné dny(víkendy,pátky,prázdniny).Jelikož jsem student škola na 1. místě Ventrilo je má stávajcí komunikace(pouze a jedině) Předchozí guildy-Dezinfekce,WiC,tLT, Znám Shakeshift,Plr,Varrise,prasátko Havrdu Důvod není až tak znám ale Havrda mě přemluvil se k vám přidat
Peace | |
|
| |
Yatem
Poèet pøíspìvkù : 39 Join date : 08. 01. 10 Age : 31 Location : Zilina /Slovensko
| Předmět: Re: Enjoi-sham-encha/resto [Přijat] Thu Feb 18, 2010 8:25 pm | |
| pacia sa mi tvoje zaujmi hlavne prudit havrdu | |
|
| |
ahamanikk
Poèet pøíspìvkù : 7 Join date : 12. 02. 10
| Předmět: Re: Enjoi-sham-encha/resto [Přijat] Thu Feb 18, 2010 8:42 pm | |
| yatem : to je sice moc pekny ae ten EQ si vydel ?
takze podle meho nazoru : 4epic itemy (2 z toho za emblemy) , zbytek modrej a zelenej , jediny 2enchy na kalhote v kterejch ani nejsou sockety a na ramenech se snalostma z naxxu pochybuju ... spis bys mel chodit HC a pozbirat EQ
dalsi vec:ve ctvrtek se chodi 1.raid a to tady nejsi.
ae ja o tom nerozhoduju... | |
|
| |
Enjoi
Poèet pøíspìvkù : 2 Join date : 18. 02. 10
| Předmět: Re: Enjoi-sham-encha/resto [Přijat] Thu Feb 18, 2010 9:41 pm | |